Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausiai užduodami klausimai :

Kokias prekes siūlo decormat.lt?
Siūlome vinilinius, lauko ir vidaus kilimus bei apsauginius kilimėlius foteliams ir rašomiesiems stalams.
Kaip rasti konkretų vaizdą?
Decormat parduotuvėje galite pasinaudoti paieškos sistema įvesdami norimas frazes arba taip pat galite pasinaudoti sukurtomis kategorijomis: paskirtis, temos, kolekcijos ir rekomenduojami. Taip pat visada galite paprašyti pagalbos mūsų konsultantų, susisiekdami chat‘e arba el. paštu info@dywanomat.pl
Kaip pateikti užsakymą?
Tai labai paprasta! Kai rasite norimą vaizdą, tereikia pasirinkti tinkamą dydį, o tada spustelėti ĮDĖTI Į KREPŠELĮ. Krepšelyje užpildykite užsakymo formą ir apmokėkite. Kilus problemoms visada galite susisiekti su mumis chat‘e arba paskambinti tel. nr. (32) 700 37 17, mūsų konsultantai padės Jums.
Kaip galiu apmokėti užsakymą?
Užsakymą galite apmokėti naudodamiesi saugiu mokėjimu internetu: PayU, tradiciniu pavedimu į banko sąskaitą arba pasirinkti mokėjimą grynaisiais atsiėmimo metu. Daugiau informacijos rasite skirtuke MOKĖJIMAI
Koks yra užsakymo įvykdymo laikas?
Kadangi gaminiai yra gaminami individualiai kiekvienam klientui, išsiuntimas paprastas įvyksta maksimaliai po 6-7 darbo dienų nuo tos dienos, kai gavote el. pranešimą su informacija apie Jūsų užsakymo priėmimą vykdymui. Žinoma, dedame pastangas, kad tas laikas būtų kaip įmanoma trumpiausias. Kurjeris siuntas pristato sekančią darbo dieną.
Kokia yra pristatymo kaina?
Pristatymo kaina nustatoma individualiai ir matome krepšelyje užsakymo pateikimo metu.
Ar galiu užsisakyti siuntimą į užsienį?
Žinoma! Siuntas pristatome kur tik pageidaujate. Siuntų į užsienį kaina yra nustatoma individualiai. Susisiekite su mumis el. paštu info@dywanomat.pl.
 
Ką daryti, jei pakuotė ateis pažeista?
Jei pastebėsite bet kokius siuntos pažeidimus, būtinai atidarykite ją dalyvaujant kurjeriui ir kartu su juo surašykite žalos protokolą. Tada atsiųskite jį el. paštu info@dywanomat.pl kartu su nuotrauka, kurioje matomas pažeidimas. Gavę paraišką išsiųsime Jums naują, pilnavertę prekę.
Kaip pateikti skundą?
Jei išpakavę siuntą pastebėsite, kad prekė neatitinka užsakymo – yra netinkamo dydžio, kadro, medžiagos ar užsakymas nepilnas, praneškite mums apie tai el. paštu info@dywanomat.pl. Prie pranešimo geriausia prisekite nuotraukas su matomais defektais. Po teigiamo skundo išnagrinėjimo išsiųsime Jums tinkamą prekę arba grąžinsime pinigus.

 

 

Jei vis dar turite klausimų, parašykite mums!